Minä olin juuri kolme tuntia vanhusbileissä. "Kaunis on, illan hetki tää" ja niin ees päin. Oli ihan hienoa, oli aika kivaa nähdä vanhuksien hymyilevän, olevan välillä onnessaan. Ja ehkä hienointa oli se, kuinka nekin ujostelivat vähän, ennen kuin uskalsivat pyytää vieressä istuvan tanssimaan (sitä on koko pitkä elämä ollut aikaa hankkia kokemusta, ja vieläkin hermostuttaa)'

Minä olen ihan tyytyväinen, vaikka väsynyt, ja jalkoihin sattuu kuin olisi kävellyt melkein 40 kilometriä (tosin noilla kengilla jalat ei kestäisi kahtakaan kymmentä, typerät kovapohjaiset sandaalit)

Huomenna minä aion viettää romanttisen ja rakkaudentäyteisen ystävänpäiväillan. En ole koskaan tehnyt tällaista, pitäisiköhän tehdä muistilista, vai yrittää vetää lonkalta.... Hmm, kaupasta suklaata, ja ehkä.... Tomaatteja. Tonnikalaa.

Kyllä, siitä tulee hienoa.

Kynttilöitä minulla on kai vielä jäljellä, ne ovat romanttisia, jos ei muuten, niin ihan vain kliseisyytensä vuoksi...

Musiikkia! Mistä ihmeestä minä sellaista löytäisin? Ja mitä minä laitan päälle..

Oikeastaan aika jännittävää, minä en koskaan ole ollut oikeasti treffeillä, kunhan mennyt kaupungilla tyttöystävän kanssa, tai hengannut jomman kumman kotona. Nyt tarkoitus olisi pitää ihan kunnon treffit, mutta kokemusta ei ole (ei kummallakaan)...

Vielä kun keksisi, mihin aikaan aloitetaan treffit.