"Oikeet sankarit, ei kuole milloinkaan,
niiden täytyy pienet pojat pelastaa"

Tarjoan kahvin ja pullan sille, joka tunnistaa yhtyeen sanoituksen takana. Sekä tietty itse kappaleen, että ei ihan hakuammunnaksi...

Noniin, minä olen kuunnellut hyvää musaa tämän illan, ja olen ihan fiiliksissä, tekisi mieli tehdä jotain energiaa purkavaa (kuten juosta ympäri takapihaa), mutta olen liian laiska.

Ja sitä paitsi, minua harmittaa. Sain juuri tietää, että Aarne Tenkanen esiintyy perjantaina Hämeenlinnan sirkuksessa, ja tahtoisin mennä kuuntelemaan (eihän se maksakaan mitään, 8 euroa tms.)

Ehkä menen myöhemmin seuraamaan Tuomari Nurmiota (pitäisiköhän minun tyttö Tuomari Nurmiosta? Täytyy suostutella se konserttiin)

Minä tahtoisin laajentaa cd-hyllyäni, hankkia paljon tavallisia albumeita kaikkien noiden kokoelmien sijaan, saisi ihan oikean kuvan yhtyeistä välillä.

Mitähän vielä..... Minä olen leikkinyt taas kuvataiteilijaa!
Katsokaa, tällaisen minä tein:               
Magmamies.jpg
ja tällaisen pohjalta:
Kaaos.jpg

Tiettyä ylpeyttä, vaikka minä en mitään Niin erikoista tehnytkään.

Minä olen hyvällä päällä, ja minun velikin tulee käymään viikonloppuna. : )