Minä en saa kommentteja.

Minä en saa nanoa kirjoitetuksi.

Minä en saa askarreltua, ja isänpäivä on jo kohta.

Minä en saa luettua kokeisiin, ja se on aika pirun tärkeä koe.

Minä en saa siivottua.

Hitto, enhän minä enää tee muuta kuin ruokaa ja nuku. Jos edes suihkuun ehtisi.

Oikeasti sain sentään alkuviikosta vielä kirjoitettua paljon, se on vasta sittemmin jäänyt. Ja ehkä viikonloppuna yrittäisi jälleen. Tänään sain askarreltuakin, leikkasin 80 pyöreää paperinpalaa kirjasta pois.

Minä myös päätin häiriköidä satunnaisten ihmisten blogeja, jos se edes periaatteessa jotenkin vaikuttaisi saatujen kommenttien määrään.

Ja minä sitten odotan edelleen postaukseen kommenttia.


ps, jos tulit satunnaisesta suunnasta äx, ja ihmettelet mikä on Matti (voisi päteä johonkuhun), niin se voi periaatteessa olla Risingiltä ja Denizen, paitsi ettei sitä kuulu kutsua semmoisilla nimillä.