Viikko ilman merkintöjä, mutta periaatteessa siihen on ihan syykin. Rikoin nimittäin koneeni, järjestelmänpalautuksessa jokin meni vikaan eikä palautuslevy toiminut. Oho.

Vaikka pöytäkone on käytettävissä, niin ei sitä pysty niin paljoa käyttää, ja kaikki minun kirjanmerkit on muualla. Aika tuhoutunut nettiaktiivisuus siis, ja en ole edes muistanut että minulla on blogi.

Vaan iloisia uutisia, tänään sain itseni soittamaan hp:n asiakaspalveluun, ja 10 minuutin puhelun jälkeen sain uuden numeron johon soittaa ja joka hoitaa yritysläppäriasioita (kyllä, minulla on yritysläppäri mitä ikinä se tarkoittaakaan). Siis 10 minuuttia ilman tulosta, ja euron minuutti maksua oho auts.

Toisaalta yritysläppäri on aika jees, koska seuraava asiakaspalvelunumero olikin vain pvm, ja kun selitin asian niin oli vain että "Juu lähetän palautuslevyn mihinkäs osoitteeseen". Ei mitään varmisteluita että olen kuka väitän olevani, kait se luotti ettei kukaan satunnainen ole kirjoittanut ylös minun läppärin sarjanumeroa :P

Ensi viikolla minä ja koneeni olemme siis taas elossa.

 

+: Pisteet sille joka löytää minut dokumentista.