Jostain syystä minun tekee hirveästi mieli sipsiä juuri nyt. En ollenkaan tiedä miksi, suolavajausta?

Adverbimuoto sanasta varma on varmasti. Kehittäkää lause, jossa kyseinen sana korostaa varmuutta epävarmuuden sijaan (varmasti te nyt jotain keksitte, varmasti joku sentään minun blogia kommentoi(lukee)).

Tänään katsoin uudelleen Diskon ja ydinsodan ja se oli yhä loisto. Katsoin sen sitä paitsi hyvässä seurassa, mikä paransi tilannetta.

Väliin jätin ilmaisen japanilaisen elokuvan, huomennakaan en ehkä sellaista jaksa, mutta jossain päin ensi viikkoa kyllä, kun vain seuraksi jonkun keksin. Väliin jätin myös ilmaista kynttilänvalantaa, mikä on aika murheellista koska sillä olisi saanut ilmaisen joululahjan ja sellaisen jopa jota olen suunnitellut.

Vielä teen kaljapullokynttilän ja kuvan otan ja tähän laitan sen sitten. Joskus.

Minulla on 10 tuntia Leeviä koneella, kuuntelin tänään niistä ehkä 7 tuntia tai jotain sellaista.

Luin myös blogimerkinnän, kait se on yksi niitä jonka kaikki muut on jo lukenut, mutta pidin sitä silti linkittämisen arvoisena. Monta hyvää pointtia vaikka kaikkea en voi allekirjoittaa.

Ainiin ja söin puoli kattilallista suklaata. Ja nyt väsyttää. Menenen nukkumaan.

Ostakaa minulle joku lahjaksi Palatinus ja kertokaa että sen ostitte minulle, etten itse osta sitä. Tarjous on tosin voimassa vain tänään, ehkä lopulta sen illalla tilaan.

Olen ihan tyytyväinen asiantiloihin. Moniinkin.