Marraskuu on perinteisesti varattu NaNoWriMolle. Itse olen osallistunut kerran, kesken jäi ja pahasti. Oikeastaan olen osallistunut kahdesti, mutta ensiyritys ei jatkunut päivää pidempää, joten sitä ei ehkä tarvitse edes laskea.

Pohdin osallistumista tänä vuonna ja päädyin siihen, että minun tapa kirjoittaa ei oikein pelaa yhteen nanon kanssa. 50 000 sanaa on minimalistille kai monta. Siispä päätin taivuttaa tätä minulle sopivammaksi ja yrittää potkia itseäni eteenpäin runokokoelmani kanssa. Siispä, yritän saada aikaiseksi 50 runoa kuukauden sisään, tavoitteeseen sisältyy myös että runot ovat lukemiskelpoisia eivätkä kauheaa suttua. Projektille sovitin myös sopivamman nimen, se on ny MaPoWriMo, eli Matin Poem Writing Month. Ilmoittanen tänne kun olen luovuttanut epätoivoissani. Tai sitten ehkä heitän jonkun näytteen, en tiedä. Katsotaan.

Mut yleisemmin, olen yhä elossa ja aion yhä laiminlyödä bloginpitoa hetken ainakin. Tai no, samalla lailla kun aina, kirjoitan sitten enempi jos jossain kohtaa taas inspaa.