Joku jossain joskus väitti että HTML-kieli on helppoa. Onhan se, kaikennäköisillä beeärrillä saa rivinvaihtoja, ei sen vaikeampaa.

Minä halusin uusia tuon kuvan tuolla ylhäällä. Ensin loin tuommoisen kivan montaasin, jossa vähän niinku yhdistyy minun piirtämät ja koneelle siirtämät kuvat. Sitten yritin saada sen tänne, ja aloin hikoilla. (kirjaimellisesti, mutta luulen että se johtuu enemmän noista lämpökynttilöistä)

Minä sain nähdä piiitkään vaivaa, että sain noinkin yksinkertaisen asian tehtyä. Ja vähä vähältä olisi tarkoitus uusia koko ulkoasu. Voivoivoivoi...

Tänään töissä ei ollut tylsä päivä, ambulanssi kävi jopa kahdesti moikkaamassa.

Nykyään tehdään lapsillekin hyviä lautapelejä. Ei vanhoina hyvinä aikoina vaan (no hyvä on, oli se yksi missä oli pääkallo ja portaat)

Minä myös paketoin tänään. Se oli suhteellisen kivaa, vaikka paperi oli jotain todella helposti repeävää tiimarin sekundalaatua "kymmenen kappaletta 3 euroa" tarjouskorista. Kuka tarvitsee kymmenen rullaa pakkauspaperia? Pelottavaa. Minulla ei ollut saksia, joten piti ruuvata teroittimen terä irti, se oli paperin leikkuuseen aika hyvä (onneksi oli sekundapaperia), mutta nauhojen röyhelöittäminen oli vaikeampaa. Turhan pieni siihen hommaan, tahtoi livetä, eikä ne nauhat suostunu menemään röyhelöiksi (kyllä ne sitten lopulta)

Mutta nyt minulla on kaikki lahjat hanskassa (ei kulta, en saanut neulottua loppuun sitä huivia, olen pahoillani... Ehkä jos huomenna saisin vielä kerän lankaa, niin voisin saada sen valmiiksi)

Minua väsyttää, menen nukkumaan.