Näitä tulee nyt luvattoman paljon ja luvattoman kovaa tahtia, mutta älkäämme antako sen häiritä, minulla on sanottavaa.

Kirjoitin runon (!), se on... En tiedä mitä, mutta minä pidän siitä, ja odotan että joku huomauttaa minulle, etten oikeastaan käytä termiä biomekaaninen oikein (minun mielestä käyttötapa on hyvä, mutta google ei kyllä ollut kuullut kenenkään muun sitä käyttävän muuta kuin urheiluun liittyvänä).

Vanha Rising poistetaan! Ja minä heräsin viime tingassa ja latasin ohjelman joka lataa koko sivuston minulle talteen. Ja laitoin Darkille yksäriä, josko se hieman lykkäisi poistamista että ohjelma on valmis, ja tiedättekö mitä se sanoi? Se käski pistää viestin, kun ohjelma on valmis, se ei lykännyt sitä vaan satunnaisen päivän eteenpäin, vaan ikään kuin antoi ymmärtää että minun tahdilla. !. Darkki on suhteellisen pop. (Minä en aio tarjota julkisesti sitä sivustokopiota ihmisille, se ei olisi oikein eikä laillista, koska hommaan sisältyy noin jokusen tuhannen ihmisen kopiosuojan rikkominen).

Jajaja... Minä keksin lääkkeen väsymykseen! Ilmeisesti siinä sittenkin on joku pointti, kun käsketään syödä aamiainen ja runsas. Mitenkä niin se selittäisi väsymystä, että päivässä on yksi ateria joskus iltaviiden ja kymmenen välillä? Jep, ehkä asioita ei ole aivan loppuun mietitty. Tänään kuitenkin kävi niin, että matikan harjoitusryhmää ei näkynyt missään, ja kun yritin selvittää mahdollisen uuden paikan netistä, ilmoittivat sivut huoltotaukoa, ja niinpä päädyin kahvioon ostamaan sämpylän, ja maailma kirkastui hui.

Ja näin tunnen olevani melkein elossa, mikä on mahtavaa kellonaikaan nähden, minustahan ei tunnu siltä kuin nukahtaisin minä hetkenä vain (!).