Vähitellen alan olla ainoa joka ei ole nähnyt Watchmenia. Ensi viikolla. Ja kun tähän alettiin, niin käydäänpä läpi vuositavoitteet muutenkin.

 

1. Aloitan Steppaamisen                       

- Tätä en ole tehnyt, syksyllä
2. Kirjoitan jatkotarinan                        

- Tämä jäi viime viikolla ensimmäisen kerran väliin. Tällä viikolla ehkä uudestaan...
3. Soitan joka viikko pianoa              

- Tämä jäi tällä viikolla ensimmäisen kerran väliin. Korvaan sen soittamalla huomenna.
4. Opettelen esperanton

- Tämä on jäänyt vähemmälle viime aikoina, tarvitsisin motivaatiota.
5. Rupean oikeasti tekemään matikanläksyjä 

- Tästä voin sanoa aika hyvin pitäneeni kiinni, joskin lähinnä toisen kahdesta matikan kurssista suhteen. Suurimman osan niistä tehtävistä tehnyt, ja ehkä siitä on hyötyäkin.
6. Maalaan kerran viikossa ainakin

- Tämä on jäänyt väliin... Jokusen kertaa, huomenna voisin maalata jotain mutta mitä? Minulla ei ole innoituksia.

7. Opettelen laittamaan monipuolisemmin ruokaa

- Tuota... No, kyllä, olen opetellut uusia ruokia, keittoa ja lihapullia ja ehkä muutakin...
8. Opettelen hygieniaa (näistä kahdesta voi olla hyötyä kesällä)

- Tätä en ole jaksanut, ihan hygieeninenhän minä.
9. Vähennän asioiden kesken jättämistä (Epämääräisiä lupauksia :P)

- Hmm.... No, jos ei huomioida suurinta osaa aiemmasta kahdeksasta kohdasta niin aika vähän minä olen kesken jättänyt.
10. Katson Watchmen-elokuvan

- Katso merkinnän alku.
11. Luen viisi laadukasta sarjakuvakirjaa

- Mm, Watchmen, Sandmanin World's end, ja joku toinen Sandman nyt meneillään.
12. Luen viisi laadukasta romaania

- Otan osaa 999-haasteeseen, olen lukenut yhden tähän mennessä.
13. Sävellän kappaleen

- Tehty on, kauan sitten.
14. Soitan kesällä huuliharppua rahasta

- Kesällä.
15. Olen loistava protukokki (:P)

- Kesällä
16. Osallistun löylyn MM:ään

- Kesällä
17. Kävelen vielä yhden pitkän lenkin

- Kesällä
18. Makaan yhden vuorokauden ympäri kokonaan sängyssä

- Hmm, melkein mutta ei ihan, toteutetaan myöhemmin.
19. Keksin parempia tavoitteita ensi vuodelle

- Loppuvuodesta
20. Olen tukena ystävälle, tai parille.

- Tätä olen tehnyt.

 

 

Noh, parannettavaa on, mutta kyllä tämä tästä.