Mutta mitä tapahtui syyskuulle?

Edellisestä merkinnästä on kummasti mennyt hetki. Minä en suuremmin tiedä mitä olen tämän välissä olevan ajan tehnyt, en kai nyt sentään opiskellut? Vuositavoitejuttujen eteen en ainakaan mitään, kun steppaaminenkin siirtyi vuodella ja vielä mitä.

Kokkaillut lisää rahasta ainakin. Ja samalla linjalla jatketaan, ilmeisestikään eivät saa tarpeekseen meidän ruuasta.

 

No samapa tuo, tiedän mitä olen tehnyt viimeiset kolme päivää. Olen pelannut Nethackia, joka toimi jotenkin hassusti enkä millään meinannut kuolla, ennen kuin nyt viimein jonkun 40 pelitunnin jälkeen (tai ehkä niitä olikin 30, muistaako tuota enää).

 

Kuva!

Tämä on saavutus niin kauan kunnes jokui väittää (ja osoittaa) ohittaneensa sen

 

Komea on tuo. Minun tyyppi oli niin kova ettei niin kovaa ihan aina näy. Tappoi Wizard of Yendorinkin viidesti.

 

Ja jos joku ei tiedä mikä on Nethack, on oikeastaan parempi niin. Minä pidän nyt hetken pienen taukoa, sitten saattaisiin kokeilla jotain muuta kuin velhoa pitkästä aikaa.