Tänään oli tammiitti, eilen saunottiin. Pelattiin lupausta, ja minä voitin suhteellisen puhtaasti ne muut ehkä. Mutta se ei ole oleellista, oleellista on, että oli hauskaa, ja että saunottiin, ja että oltiin.

Ja tänään oli aamulla koe, heräsin ja puin päälle ja kävelin junalle, ja kokeeseen, ja kirjoitin tehtävänannosta ymmärtämättä mitä se yritti kysyä kaksi sivua. Ja toisesta tehtävästä toisen kaksi sivua, mutta silloin ehkä ymmärsin. Ja sitten olin miitissä, ja oltiin kirjakaupoissa epäorgaanisesti ja sitten hesessä, ja sitten kaikki hesessä ja jäin pois sieltä missä kaikki muut oli, ja olin niitten ei kaikkien muiden kanssa pienemmässä porukassa.

Ja sitten pääsin leikkimään miitinvetäjää ja sitten mentiin NiTessinelle ja oli maailman siistein kämppä, johon käveltiin rappusia yhdeksänteen kerrokseen asti, ja ei todella tiedetty kuinka korkealle nyt oltiin menossa. Ja siellä oli hirveän isoja huoneita paljon, ja lamppu joka yritti lyödä päähän, ja ihan liikaa ihan liian hyviä elokuvia. Minäkin haluan.

Siperiassa ei ollut tilaa, plevnassa ei ollut tilaa, neljännes lähti kotiin ja loput jälleen heseen, mutta mahduttiin, ja sitten mentiin juna-asemalle, ja tuotiin loput ihmisistä meille (odotan jännityksellä makuunukkumisjärjestelyjuttuja) ja sitten pääsemme tämän merkinnän oleelliseen osaan.

Leikimme tiikerileikkiä, ja se oli uskomattoman siistiä.

Se oli valtavan übercool-siistiä, kyllä, über, vaikken minä koskaan niin sanoisi. Siinä sai juosta pimeässä metsässä, ja varta vasten etsiä hiippailevaa yhtä taskulampuin, täysin tietäen että se joku yrittää vain ottaa kiinni, ja pinnalla oli koko ajan adrenaliinit ja mitä vielä.

Ja se oli helvetin tyhmän vaarallista, mikä oli hienoa. Kuinka tyhmä voi olla juostessaan pimeässä metsässä kallioiden ja kivien ja risujen ja lätäköiden seassa. Voi, kovin tyhmää, se oli kivaa, ja ehkä uutena vuonna uudestaan (minä Haluan uuden vuoden miitin).

Minulla on tyytyväinen olo, ja nämä ihmiset täällä on oikeastaan aika kivoja, ja minun pitäisi ehkä hengata niiden kanssa, joten... Tämä nyt oli tässä.